Sweet Girl
ENTRY ABOUT LINKIES STUFF
DEAR MATRIKULASI :)
Tuesday, April 28, 2015 . 0 word(s) .
*cough**cough* berhabuk sangt dh blog terchinta eden ni , blog aq dari zaman jahil smpai la still jahil lagi ni , Hehehe .

Okay la , nak cita ni nak cita ni . AKU DAPAT MATRIKULASI KEDAH . Fuhh , bangga riak takbur tu mmg ada la 5 minit lepas aq dapat tahu aq dapat matrik . TAPI ....TAPI ! lepas beberapa hari akuh bangga dapat matrik aq mula sedr yg aq tak de keyakinan untuk masuk matrik ni ha dengan orang sekeliling aku yang tak begitu supportive membuat kan aku jadi lebih lebih lebih tak pasti nak terima ke tidak matrik ni . Ayah aku ada tny aku sama ada aku nak continue tesl or nak masuk matrik , aku pun terfikir pasal tu tapi macam mana aku kata pun aku rasa mak aku lebih memilih aku untuk masuk matrik . Aku tak nak kecewa kan sapa2 so aku lebih memilih untuk mengikut cakap mak aku sebab dh tak de pilihan dh la . Aku dapat tawaran dip tesl dkt kptm dkat sabah , sabah doe jauh tu . Tapi aku tak bgthu mak aku pun , sejak aku setuju terima matrik ni aku dah mula senyap dgn family aku EXCEPT my youngest sis , aku rapat dengan dia so aku rasa tak sanggup klu tak cakap ngan dia , ye la aku ni pemalas sikit so dia la tolong aku buat tu buat ni . HAHAHAHA . So aku senyap sebb aku nak gather courage yang dah hilang dalam diri aku sejak aku form 1 lagi . 

Aku search semua blog yg tulis pasal pengalaman diorang dekat matrik , some blog ade yg tarik perhatian aku some not . Ada aku baca satu blog tu dia betul2 buat aku nak masuk matrik ni tapi aku tebukak satu blog lagi yang terus menjatuh kan semangat aku nak menjejak kan kaki dekat situ . BUT BUT BUT be positive dear , Kalau kita usaha pasti kita boleh and ignore all those stare that hates you . They hate you because you re too AWESOME ! Hahaha dah merepek dah sbb *Stress* *buat gaya Gary*  

Tapi aku actually okay je nak masuk pun since my lovely DBF dapat tempat yg sama dengn aku , sekarang ni aku doa kitaorg satu bilik satu kelas and always together . Ye la aku ni bukan nye peramah sangat , aku kena orang tegur aku dulu baru aku akan tegur orang and aku cepat terasa . Even pasal hal kecik pun aku terasa hehe but don't worry aku bukn jenis yang suka balas dendam tapi lebih suka pendam dalam hati kecil aku ni je . 

So sapa2 yang terbukak blog huduh ni and awak pun dapat tempat yang sama dengan saya , I hope we can be friends dekat sana ! and dapat bimbing sama sendri . and to others yang dapat dekat tempat lain , I wish u guys the best luck whenever you re ! you guys jjang ! 

Lastly , dear matrikulasi please please please be nice to me :D






Older Post . Newer Post



My Love is a Stapler - HTT