Sweet Girl
ENTRY ABOUT LINKIES STUFF
Bersyukur
Tuesday, June 4, 2013 . 0 word(s) .
Okay ni awesome gila ! aku tak pernah rasa hebatnye seklah mngah until aku masuk sek baru aku yang super awesome ni ! Mak aku selalu merendahkan sekolah aku since dia malu nak mengaku anak dia sekolah situ sedangkan anak kawan-kawan dia beljar dekat mrsm . Aku pernh masuk mrsm , mmg best aku mengaku tapi rasanya tak sesuai untuk aku and aku dah keluar dari sek tu pun .

waktu first-first aku masuk , aku pun rasa sek tu teruk jugak but then kawan-kawan baru aku yg sellu layan aku deng baik uatkan aku fikir yg sek ni tak pernh heboh pasal kebaikan orang tapi sellu cakap fasal kejahatan org lain sedngkan sek lain pun sama je perngai . Back then baru aku sedar yg sebnrnya diorang ni tengok kepandaian aje . Muka kau cantik macm mne pun tapi kalau tak pandai buat apa . Kalau dekat sek aku , pandai ke tak pandai semua sama aje . 

anyway aku bangga dengan kehidupan aku ! thanks to my old scholl sebb ajar aku menjadi lebih berani and sabar !

                 P/S: aku tngh usaha kan sesuatu , insya-Allah raya nanti ada hasil dia. Doakan ye ^^'




Older Post . Newer Post



My Love is a Stapler - HTT