Sweet Girl
ENTRY ABOUT LINKIES STUFF
Fate
Sunday, December 23, 2012 . 0 word(s) .
Lepas aku tak dapat 8A , aku rasa whole life aku ni sia sia tapi still glad my whole family turut rasa sedih dan simpati dengan aku , aku langsg x cntct dgn kawn2 aku and also my best friend , diorg pun aku rasa tak kisah aku tak nak malukan kawan2 baik aq sebb aq seorg je x dpat 8A , tapi aku rindu dengan diorg tak pe la , org kata kalau rindu doakan diorg dpt yg terbaik yg tu je ....

And now my new life while begin , i hope it will be sweet as my imagine , my old friend is the best ever ! but still many of people can be the best ever and forever !

So , anies kena kuat je la !
harapan aku masih belum musnah lagi , havard still in my mind ,
SPM tu penting !
 aja , aja , aja , fighting !
chaiyok !

all my reader , pray for my new life kay ?
love from me 
AnieS






Older Post . Newer Post



My Love is a Stapler - HTT