Sweet Girl
ENTRY ABOUT LINKIES STUFF
sahabat
Friday, September 14, 2012 . 0 word(s) .
Hari-hari aku dpt kekuatan bila aq bersama mereka 
tapi aku ni bukan sahabat SEPARUH MASA LA !
norlin , najwa , trex korg da best friend ever ,
walaupun trex kita tk ckap lagi ,

awal tahun , akuh rpat dgan dia
akuh thu dye tk anggp akuh sebgai bestie dia tpi boleh hormt HATI akuh ?
knpa akuh je yg anggp sahabt ni pentg ?
kau tgglkan akuh mcm tue je 
then , tnye akuh ?
"asal kau marah akuh ?"
akuh tak pernh sygkn org lain lebh drpada sahabat akuh ,
except
ALLAH , NABI MUHAMMAD S.A.W,MY FAMILY
means
yg ke 4 adalah sahabat

Yela , kau carik yang
  1. CANTIK JE
  2. BAIK DENGAN LAKI JE
  3. CUN
  4. HOT
  5. PANDAI
  6. YG RMAI ORG SKE
TAPI KAU TK SEDR , yg dia x prnh anggp kau
sebgai sahabt
x kan aku nk bg thu kau mcm tu
nnti kau ckp aku jeles
mmg betul akuh jeles tpi akuh tk sggup tgok kau mcm nie
knpe ?
sahabat ,
stop kejr bayang dia
akuh akan stop kejar byg kau
sahabat is better drpada kekasih
takkan akuh nie hnye pndegr stia kau je ? sedgkn kawn yg kau kte bestie tu ?
aku yg kne memahmi kau ? sedgkan bestie kau ?
sahabat kau nie yg kne pjuk kau ? sedgkn bestie kau ?
kalau la akuh boleh jadi spert sahabat yg kau nk , akuh akan ubah
tapi ALLAH , tak mintak akuh jadi hipokrit
Allah suruh akuh jdi akuh
tapi mcm mne akuh nk jdi bestie kau ?
 akuh nie dah la :
  1. tak cntik
  2. tak pandai
  3. tak reti bergaul dgan lelki
  4. x hot
  5. x cun 
akuh , sedih lah 
sahabat bermakna untk khdpan remaja akuh 
tapi
 
*start crying
 




Older Post . Newer Post



My Love is a Stapler - HTT