Sweet Girl
ENTRY ABOUT LINKIES STUFF
Life
Friday, August 24, 2012 . 0 word(s) .
Tuhan jagakan dia , dia kekasihku dan tetap miliku <3 p="p">
damn sweet rite ?
lagu ni sweet tapi aku tak mnat 
kalau jadi betul2 dekat akuh , buat malu je 

mau dengar satu cerita ?

my firstlove is my cousin ,
smpai bila-bila pun aku akan stll tggu dia , kecuali kalau dia dah kawn , kalau dah kawin tu bukn setia mknanya tapi OBSES ,
aku tak segila tu lagi cuma aku nk bukk harpn je ,
aku suka dia waktu dia gemuk dulu , waktu dia pendek dulu , waktu dia rapat dengan aku dulu 
tapi aku benci dia
waktu dia dah tggi mengalah , waktu dia dah kurus , waktu dia dah sombong dengan akuh ,
sersly waktu kau dengn akuh duduk satu kersi tgok tv hari tu ,
satu seat je jarak kita,
tapi akuh dah happy sangat 
excited tapi muka akuh macm tak pedulikn ?
TAPI 
dalam hati akuh ? hnya tuhan yang tahu (dan aku sekali)
memang akuh suka org lain tapi 
my first love is yours , 
tak kan pernah berubah 
tapikan 
haritu adik kau ada bgthu akuh yang kau suka smone dkat sek kau kan ?
kau belikan teddy nak bagi tapi 
kau bawak balik sebb takut dia tolak
hahaha
dalam hati aku waktu tu macam nak nanges ja 
tapi 
org ckpa cinta tak sellu bersma kan ?
cinta sellu nye berkorban bukn bersma ,
akuh akan happy selagi kau happy tapi akuh nak kita macm dulu blik,
knapa kau tak cakap dengn akuh , sedgkan dengan cousin lain kau stll ckap ,
tngkp gmbr sekali , bisg2 sekali
yes !
adik kau kata kau pernah suka akuh dulu , tapi tu dulu sekrg perasaan tu kosong .
dia prnah luahkan tapi aku ketawa ,
bodohnya tak terima dia , tapi waktu tu aku bru 9 tahun ,
cinta pun aku tak kenal lagi ,
kau nak jadi penjaga gol eh ?
akuh harap kau boleh jdi penjaga hati aku ,
dan golnya hnye kau ,
tk pe la ,
 ini hnya angan-angan kosng ,
tapi
byebye firstlove ,

i'il wait for u , forever ,

P/S : bnyaknye tapi , for u my firstlove , akuh tak kple dan tak prnh kple smpai sekrg sebb tunggu kau :)




Older Post . Newer Post



My Love is a Stapler - HTT