Sweet Girl
ENTRY ABOUT LINKIES STUFF
Happy
Tuesday, August 21, 2012 . 0 word(s) .
something yang akuh nak korg tahu , first of all akuh ni ciptaan ALLAH yang sangat sempurna dan aku bersyukur tapi orang lain tak dengan mengata aku hodoh . Maafkan mereka YA ALLAH , sejujurnya memang akuh terasa , tapi Allah kata akuh kena bersabar nak hidup dekat dunia yang DIA bina bukan senang . Hanya insan yang kuat je yang sanggup . So , i have to be strong my dear . Cacian dan makian dekat sekolah dan sekeliling buat kan akuh sedr yg semkn akuh mmbsr semakin ALLAH menyanyangi akuh dengan bagi akuh ujian yang sangat berat .

Second , mak akuh tanya , "asal stress sangat ? kaple ke ?" , baru je balik dari sekolah akuh yang membenci akuh . dalam hati akuh kan "mak , budak dekat sekolah tue pun benci akuh , takkan la akuh nak kaple pulak " tapi aku diamkan aje , actlly ada reason lain jugak . Seumur hidup akuh , akuh tak pernah kaple sebab akuh nak suami akuh first dan terakhir insya-ALLAH dengan akuh , and one more thing is akuh dah suka dekt my lovely cousin since saya umur 6 tahun sehingga la sekarang , it almost ten years .

Dan semestinya akuh percaya dekat cinta sejti tapi bukan masanya lagi . Penat mencintai dan dicintai waktu muda hanya hati ini yang rasa :)

k

;

;

;

 ;

 





Older Post . Newer Post



My Love is a Stapler - HTT