Sweet Girl
ENTRY ABOUT LINKIES STUFF
apa-apa je la
Saturday, June 2, 2012 . 0 word(s) .
Gilanya hidup aku skrg nie.
Menmbh satu keperitan dlm hidup aku dgan kumpulan tue.
hai kejinya la diri ini.
anyway,
inilah kehidpan manusia sebnar ,
terus berada dlam dunia yg serba salah
kekrangan yg nampak diluar 
dihina dan dicaci
kecntikan didalam hati yg serba hakiki
trus disembunyi

"buat dalam bm sah 'A'"
tragis nya rsult aku kali nie
tahniah!
untuk bdax yg dapat 4flat
helo?
pengakuan akuh tak la spndai korg yg pandai
habis la...
kepada mak hmerm 
lagi 2 je lagi
sye dapat apa yang dtargetkan,

anyaway,
akuh dh usha dgan spnuhnya
tapi
akuh still tak puash hati dgn MATH akuh
gile ape?
tgah semua dpat 'A'
aku je yg kecundang ?
akuh rase bole buat tapi?
knape jadi mcm nie?
cikgu mmg x puas hati dgan aku ke?

x baek slahkan cikgu la.,
diri sndir yg masalh ad hati slhkan org lain?

apa-apa pun
happy la jugk dgn rslt kali nie .
bersyukur ALHAMDULILLAH

bubye ASSALAMMUALAIKUM

nota kaki:akuh dh dpat 'A' untk bm ! amacam ? hbad x ?





Older Post . Newer Post



My Love is a Stapler - HTT