Sweet Girl
ENTRY ABOUT LINKIES STUFF
Saturday, May 5, 2012 . 0 word(s) .
HAI! ASSALAMMUALAIKUM !

   Have been ages i keep silent rite? okay sepanjang aq x post nie, bnyak gile bnde yg jadi dkat hidup aku.Then I rlse that is, i have to be strong enough to face it rite? I am still the old ANIS but i am not the new BASYI.Ssh sgt hidup aku skrg nie, tapi aq dh dibri kekuatan oleh ALLAH,MY PARENTS AND BEST FRIENDS.

    Dalam kehidupan aku,orang yang cntik disnjung tinggi but kalau kehidpn org lain , cantek bkan ukuran.Ada org benci akan mnjadi cantek ada yg tdak.Diorang memang baik,seriously baek but mencarut bukan permainan but it a SIN ....  x faham betul kan?

   Setiap Hari aku berdoa "Ya ALLAH,kau hilangkan lah ingatan semua budak lelaki sekolah aku daripada mengenali aku",amacam ia menunjukkan aku benci sangat dekat diorang ke?actlly no! aq x benci pun dkat diorang but aq x sesuai degn envrnment dak laki yg wujud . Kekuatan yang Allah berikan akan aku guna untuk bertahan disana.


p/s:Kepada yang membaca , semoga anda lebih berkeyakinan di masa hadapan jikalau tidak .....

              Nota Kaki : aku merapu sangat eh?






Older Post . Newer Post



My Love is a Stapler - HTT