Sweet Girl
ENTRY ABOUT LINKIES STUFF
oke i am done
Thursday, March 15, 2012 . 0 word(s) .
Now dh 5 hari umah aku kong  x dek internet (sejak aku balik) keja sekolah aku sikit gilossss (cari maksd sebliknya) but percutiaan kali ni aq terpksa cmpak semua maslh kat umah sebb klu aq bawk balik maksdnya mmps la pmr aku mcm nie? (8A melayang la) tapi dulu aku ada jump seseorg yg sgt baek dan dia pernh cakap dkat akuh "Kalau nak ada pengalaman hidup dekat waktu remaja tanpa melanggar hukum ALLAH (yakni x cukup kain or sebliknya) atau melanggar peraturan sekolah so jadi la budak yang kurg pandai" firstly,bila dya ckp mcm tue aq agak terkejut dn dya cakap kat aq"seriously,aq x maenx2 wak2 zaman sekrg org yg bodoh dpandg lebih hina dari org yang mlkukan kejahtan so mcm ni ja crnya " and after that day aq dh x jump bdx tue but i will still remember wht he told me about....

Org yng pandai x kan selmanya pandai , org yg bodoh x selmnya bodoh , so apa yg mmbezakan kita dgn ilmu yg kita ada? SETIAP MANUSIA ADA KEBOLEHANNYA SENDIRI OKAY? dan apa hak kita untuk kkata kita lebh bgus dripdanya? nothg rite?

"ALLAH mencipta kan manusia dgn kebolhnya yg tersendri dan apa yg mmbuatkan kita berbza sedgkan semua dari air yg hina?"

oppssss....sory kpada yg tersa tak berniat sama sekali,sebnrnya nak ckpa somthg hppned sblm akuh balik dn "kjadian tu' buatkan aku tak kan maafkan laki tu one more poor girl yg terlibt sekli dya baek giloss but when aku ingt balik kejadian tuh aq rasa mcm suck gila but anyway thanks kpda ALLAH sebb dh tunjuk kan spa bdk tue yg sebnr 


nota jari: akuh pun x tahu apa yg aku ckap 




Older Post . Newer Post



My Love is a Stapler - HTT