Sweet Girl
ENTRY ABOUT LINKIES STUFF
oke...ATTENTION PLEASE !
Friday, January 20, 2012 . 4 word(s) .
sebnrnya aq berani nak post dekat sini sebb ye la bkn ramai org tg0k bolg aq nie pun klu nak follow pun follow then blah mcm tue je kan? dan aq sebnrny-bnarnya nak bg tahu yg aq nak post novel ciptaan aku sendri dekt sini bt tatapan aje , ye la aq post dekt stu tmpt tue tapi dya ambik mse sebln nak kuar kan so aq mls nak tggu mcm ni je la walaupun x dek org yg akan baca (x kesh pun ) ..

"apahal doe minah nie yg tue pun nk kecoh"

aq dh thu ada org yg akn cakap macam ni dan balasan ayat aku ialah 

"suka hati aq lah ini blog aku.hahahaha"

kan ? ni blog aku ska hati la aku nak tlis apax2 pun cma aq x kan smpai mencarut dan membabi buta je hina orang dalam blog nie (aq x kan lggr undangx2 ) *peace


oke , tajuk novel aku adlh TERUSKANLAH *winkwink

aq bagi sip nopsis dye oke ! *excited 


Tengku Anisa Aleeya Arissa seorang gadis yg langsung tak memntgkan taraf hidupnya dan bersederhana . Dipaksa berkahwin muda iaitu seawal 18 tahun dengan seorang lelaki yg bernama Randy yg dikenali sejak kecil lagi dan tlah berpisah selama 10 tahun.Orang kata bercinta selepas kahwin lebih bahagia tapi bahagia yg melanda gadis periang nie hnya berlaku selama 5 bulan selepas mereka berkahwin.Satu persatu badai datang melanda perkahwinan ni hingga membawa perpisahan.Munculnya Hannah datang menaggih cintanya Randy telah merosakkan lagi hubungan mereka yang kian hancur.Cinta yang berputik telah membuat kan diri mereka terseksa berjauhan.Dapatkah mereka berdua bersatu?


"Aku manusia biasa . Dalam tawa ada duka dalam senyuman ada kesedihan.Aku bukan robot sebab tue la aku menyukainya malah aku mencintainya"kata Anis kepada najwa

"Semakin aku jauh dari dia semakin aku rasa rindu padanya.Memang salah aku sebab melukainya tapi aku tak tahu macam mana nak buat dia sukakan aku" kata Randy kepada Farid


sikitx2 je sipnopsis dia oke. cerita ni berdasarkan pengalaman seseorang yg dekat dgan sya sndri dan karya ni jugak sya dapat idae berbagai semua tue dari dia yg pasti cerita hdup dia sgat tragis dan sedh . Amacam best tak?

"X best pun , mcm bajet je cerita nie"

aq dh tahu mesti ada yg akan kata macm ni kan?
tapi ape aq kesah , the world need more positive people guys!
 so just easy kalau suka baca dan kommen kalau x suka tutup mata aje oke.!


THE END FOR TODAY !

korang nmpk cun la hari ni,
sampai disini sahaja oke ( tahpapejelahaku nie )

bye...
assalammualaikum




Older Post . Newer Post



My Love is a Stapler - HTT