Sweet Girl
ENTRY ABOUT LINKIES STUFF
oke,dgan ini diumumkan aku dh rindu sgadx2 k0wag
Wednesday, December 14, 2011 . 0 word(s) .
ta0n depan h0mer00m dirombak,sebnrnya aq dah syg sgad kat h0mer00m aq, aq rindu di0wg ketatx2 k! aq dh prnh cte pasal hmer00m aq dekat sini kan? di0wg 2 special bagi aq kat sek bagi aq je la bagi di0wg aq p0wn x tahu x kan nak paksa plak kan? hahaha x pe aq ttp akan rindukan k0wg mcm mne p0wn

*gmbr ni lembap la plak

dorm <3, sebnrnya aq ttp nak ngaku yg d0rm ta0n nie pling best SEKALI! ye la bdkx2 nie bnyak ragam dye yg tersendiri dan hahaha mals nak sebut --' di0wg nie bnyak memahami ada yg buat lawak tkang kentut, tkang nyanyi, hahaha klu x nak trun riadah nyanyi la ramaix2 spaya hujan. katil kosong tempt yg pling bermakna sekali yang paling kesian si najwa sebb katil kosong dekat sebelah dye je 0wg laen termksuk aq sekli klu balik mmg ska cmpak kat katil kosong 2 tmbahan lagi bila hari dobi mesti ad baju yg kne lelong kat atas katil uh....*termaksuk baju aku sekali di0wang tak leh lepas kan se0wg p0wn...katil k0s0ng nie dh bnyak kali dikemaskan tapi.....tak smpai 48 jam dah jadi teruk dah :)


*gmbr dax dorm ni dah ada dekat blog klu nmpk dax cntik 2
mereka la 2 :)
lastly,khas untuk kamu sahabat :) , kau p0wn tahu aq nie sllu pikirkan owg lain dari diri aku sendri aq sanggup jugak sahabat yg aq cintai selama ni membenci aq disebbkan aq suka jage perasaan owg laen,klu aq kawan dgn kau aq akan dpat bnyk 0wg yg membenci aq dan x suka bila aq rapat dgan kau,ye aku tahu kau nak kita macam dulu dan aku pun tapi ada 1 saat tue aq tg0k kau bahagia sgadx2 dgan kawanx2 kau yg laen dan owg yg x ska kan aq p0wn dh cakap dgan aku. aku tak setaraf degn kau jugak,kau baik,pandai,kawnx2 kau jugak pandai.aku dah kne digelarkan bdax x sedar diri,aq bleh bersabr lagi tapi kesabaran aku ada had dye dan akhirnya dah smpai limit,mse 2 aq fikir apa yg terbaek untuk kau so aq sggup kena maki hamun or caci maki dgan kau or owg lain,aq x pernh pikirkan diri aq sendri masa 2 sebb 2 la x dek 0wg pernh pikirkan aku dan akhir sekali aq ambik jalan untuk dibenci kau, satux2nye jalan yg boleh kau x suka aku smpai bilax2 tpi klu ditakdirkan kita adalh sahabat yg direstui ALLAH kita akan berbaik jugak satu hari nanti :)
*aku rindu sgad dekat kau smpai bilax2
h0pe kita semua boleh t0gether-gether balik sebb aq dh k0wg nie family aq dah k
IMYDM










Older Post . Newer Post



My Love is a Stapler - HTT