Sweet Girl
ENTRY ABOUT LINKIES STUFF
ramadhan...:)
Thursday, July 28, 2011 . 0 word(s) .
enth knape...
kali nie
aku x sbr nak smbt ramadhn...
aq nak p0se 1 buln pnuh
seblum nie...
aq p0se pnuh jgak la
tapi
klu sakit tak lrt aku bukk ar...
aq balik 5 hari!!
BANGGA GILA!
ceh,bukn b0lh bukk p0se dkt umh p0wn
tapi tak pe...
mak saya menanti kan sye
untuk bukk p0se dgn dye
4 HARI SEBLUM RAYE!
it's mean??
aku dh balik...
wahh....! ^0^
mase blan ramadhan nant
aku nak buat baik aje
aq nak bersbar aje...
sebnrnye aku ni angin
tpi cept lembut
aku tak marah 0wg tapi
prangai aku menunjkkan aku tgh marah
hehehe...
BAEK TAK AKU?
okey la
aq balik-blik tadi trus
main pc
bukan reti nak mandi...
aku dh busuk
bye-bye
assalammualaikum

P/S:In life , i have to admit it that is not everybody is cruel...:)
once more...rumah sukan aku WARNA PURPLE...
cantikkan??




Older Post . Newer Post



My Love is a Stapler - HTT